دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ در گرگان

دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ در گرگان | کارگاه رنگ در گرگان | دوره آموزشی رنگ شناسی

دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ در گرگان

دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ در گرگان | کارگاه رنگ در گرگان | دوره آموزشی رنگ شناسی

دوره آموزشی جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ در گرگان | ما مجری انواع پروژه های رنگ و کارگاه ساخت رنگ هستیم

کاربرد رنگ در فضاهای داخلی

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ق.ظ

طبق نظر گروه بازاریابی رنگ، خط بین آقایان و خانمها در جهان رنگ از میان رفته است . همه رنگ ها مورد استفاده در مد، در لباس آقایان و خانم ها اکنون قابل قبول است. این روند با پوشیدن چیزهای رنگی توسط آقایان که به رنگ های قرمز پرقدرت و قوی و بنفش با  ته مایه آبی است، مشخص می‌شود که از رنگ های منتخب پیش بینی شده برای هر دو جنس زن و مرد می باشد. پیش‌بینی کنندگان می گویند رنگ لباس بدون توجه به فصل، درخشنده و یا درخشندگی رو به افزایش خواهد بود و بی رنگ های مات گذشته متروک خواهد شد.

رنگ در مد روز

اگرچه سیاه رنگ انتخابی در لباس برای خانمهای جوان باقی می‌ماند، اما رنگ های درخشان و قوی در لوازم و لباس رو باقی می مانند. مقادیر زیاد چیزهای براق و درخشنده و منجوق دوزی در پارچه ها، شخصیت معمولاً خصمانه سیاه را تعدیل می کند و با آنها ظاهری با روح  بیشتر می دهد. لباس های ابریشمی درخشنده و تافعه با رنگ ماجنتا ، آبی - سبزو زرد- نارنجی برای خانمهای جوان پیدا خواهد شد. اعتماد برای پوشیدن مجموعه های رنگی قوی با ادامه به دست آوردن قدرت بیشتر خانم‌ها در قدرت کار افزایش خواهد یافت. 

سبز های خاکستری تیره و قهوه ای قرمز برای مدل لباس زمستانی پیش‌بینی می‌شوند که با سبز- آبی، سیاه درخشنده و متالیک گرم برای تاکید ترکیب می شوند. لباس بچه ها که همیشه بازیگری مهم در صنعت مد بوده است خودش از دست رنگ ها ضعیف و ملایم خلاص کرده و رنگ موج پیش‌بینی شده گرایش می‌یابد.

رنگ های  اولیه قوی، آبی - قرمز و زرد ، رنگ های مورد علاقه بچه ها هستند .رنگ های نارنجی موکد درخشان و ارغوانی به یونیفورم پارچه های پنبه ای سنتی آبی در بازار خردسالان و نوجوانان اضافه شده و زمینه ای قابل تشخیص را ایجاد می‌کند. صنعت در ورزش هم به استفاده از رنگ های قوی ادامه خواهد داد، اما منظره نئونی گذشته جای خودش را به رنگ‌های کمرنگ استاندار درخشان خواهد داد. برای به دست آوردن برتری در این زمینه، رنگ های آبی- سبز و بنفش و قرمز- نارنجی با غلظت کامل با قرمزها و  آبی های جاری رقابت می کنند.

کاربرد رنگ در فضاهای داخلی

مد اصلی برای رنگ داخلی زرد- نارنجی  یا زعفرانی با قدرت کامل رنگی و رنگ مایه های گرم قوی می باشد.این رنگ روی دیوارها و پوشش های دیواری، سقف ها و پنجره ها دیده می شود. زرد - نارنجی محیطی گرم و خوش آیند ایجاد می کند و وقتی با آبی - بنفش غنی، آبی عمیق، سفید کرمی رنگ ترکیب شود، حس شکوه و جلال را منتقل می کند. این رنگ جانشین زردهای روشن مسطح و رنگ مایه های پریده رنگ گذشته میشود. فضای داخل منزل،  محیطهای غذاخوری و فضای داخلی رستورانها گونه هایی از این رنگ انرژی زای گرم زرد را بکار می برند.

آبی ها در تن های رنگی شکوهمند و جواهری که شامل آبی - سبزها و آبی - بنفش ها می شود، در فضاهای داخلی و مدهای پائیزی و اتومبیل ها دیده خواهند شد. دیگر آبی های کم رنگ و سبزها بصورت آرام بخش دیده نخواهند شد، بلکه اغلب یخی وغیردوستانه خواهند بود. رنگ های ضعیف با زیر رنگ های گرم و مایه های متوسط جانشین خاکستری - سبزهای خسته کننده و آبی های مایل به خاکستری دهه هشتاد می شوند.

رنگ های خنثی گرم، قرمز - قهوه ای ملایم خواهند بود. تن های عمیق تر و مایه های رنگ شرابی (یا سفالین) ، در نتیجه روند تاثیر طبیعی و در حال پیشرفت غربی ، کنار گذاشته میشوند. رنگهای خنثی شنی گذشته جایگزین رنگ برنزی کویری مایل به قرمز خواهند شد که با سایه های خاکی، قرمز، آبی و سبزهای روشن پوشیده می شوند.

رنگ درخت های کاج، آلش و گیلاس در کارهای چوبی معماری داخلی مسلط می شوند. این کارهای چوبی سفید مایل به زرد و زرد کم رنگ در کنار قالیها و پرده و مبل های پرنقش مناسب می باشند. کفپوش های روشن و مبلمان به اطاقهای کوچک و بزرگ احساس فضای بیشتری می دهند.

منسوجات ، پارچه و پوشش های کف اطاق در مجموعه هایی از رنگ های براق قرمز، سبز، آبی و زرد - نارنجی ارایه خواهند شد. هم آهنگی این عناصر داخلی به طراح توانایی خلق بافت ها و طرح ها را میدهد. در طراحی یک منطقه مسکونی یا دیگر فضاهای داخلی، گزینه های بیشتری در اختیار طراح قرار خواهد گرفت.

اهمیت پیش بینی رنگ و رنگ مد روز

تغییر رنگ روی هزاران صنعت تأثیر می گذارد از روی کار هنرمندان، صنعتگران و کارخانه داران گرفته تا روی کار فروشنده ها افراد ارایه کننده خدمات ، کامپیوترها، در خانه و محل تجارت. یک رنگ یا طرح رنگ تازه، روح جدیدی به یک فرآورده قدیمی می دهد. هم چنین به صنایع جانبی که مسئول معرفی و حفظ ظاهر آنها هستند، نیز جان تازه ای می بخشد.

دنیای اقتصاد، وابسته به ماندگاری محصولات و قابلیت خریداران آن می باشد. اگر محصول خوب به فروش رود ، مطمئنا پیش بینی رنگ و به دنبال آن «رنگ مد روز» نقش مهم و گسترده ای در فروش خواهد داشت و شاید بهترین توصیفگر، «رنگ مد روز» آن دهه باشد.

دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ در گرگان

مدرسه معماری داخلی آرت کانر برگزارکننده دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ می باشد. این موسسه تلاش دارد که جامعترین آموزش ها را به صورت کاربردی و مفید به دانشجویان خود بیاموزد که آنها بتوانند به راحتی در گروه های طراحی شرکت ها و تولیدی های مختلف استخدام و فعالیت کنند.

برگزاری دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ است.مدرسه معماری داخلی آرت کانر با برگزاری دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند، پس از پایان دوره، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند.

سرفصل های دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ

* آشنایی با انواع الگوهای کنتراست
* اصول ترکیب بندی رنگ ها
* ساختن انواع نوار تنالیته رنگی
* آشنایی با رنگ های مکمل
* ساختن الگوهای رنگی مختلف

گذراندن دوره جامع رنگ شناسی و کارگاه ساخت رنگ باعث می شود تا افراد علاقمند به این حوزه به اشراف و تسلط کافی در این زمینه دست یابند و انواع راه حل و تکنیک های رنگ شناسی را با توجه به کاربری هر فضا را بشناسند . مطالب مربوط به رنگ شناسی در این کلاس ها عمدتا مبتنی بر مبانی نظری می باشد .در این دوره ها تاکید بر آموزش تکنیکهای عملی رنگ شناسی برای سبک های مختلف معماری است. ما با برگزاری گارگاه های آموزشی حضوری یا آنلاین و محصولات آموزشی به شما کمک میکنیم تا در حوزه تخصصی خود بی رقیب باشید.

مدرسه معماری داخلی آرت کانر


برگزارکننده دوره های معماری داخلی و دکوراسیون

آدرس:گرگان-خیابان 5 آذر- مجتمع هیرکان-طبقه اول - واحد 181

artconnor_com
۰۱۷۳۲۳۳۱۵۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی